Thursday, March 17, 2011

پیشاپیش نوروز زیبای ایرانی به هممون مبارک

خب از وقتی بلاگ اسپات فیلتر شده نمی دونم چرا حس نوشتنم دیگه نمیاد ، خب شایدم دیگه لزومی به نوشتن نمیبینم ، اینجا دیگه حتی دفتر خاطراتم هم نیست یه زمانی دوست داشتم که روزمرگی هام اینجا ثبت شه اتفاقهای مهم زندگی ام تا باشه یه جایی که بتونم یه روزی همشون رو دوره کنم و یادم بیاد
بهرحال
.................................
سال هزار و سیصد و هشتاد و نه خورشیدی هم تموم داره میشه ، نفسهای آخرشه و زیاد دل خوشی ازش ندارم
عین پارسال عین سالهای قبل ، توی این جزیره زندگی کردن تعریف خوشبختی و خوشحالی رو برای من عوض کرده حالا خوشحالم که امسال برای من و خانواده ام به خیر گذشته خدا رو شکر که همه ی اونهایی که می شناسمشون سالم ان و کنار من هستن و یا اگه دورن من میدونم که سالم ان و خوشحال و همین کافیه برای اینکه بگیم آره سال خوبی بود

خوب بود شاید چون من بالاخره شاخ فیل رو شکوندم و از رساله دکتری ام دفاع کردم
کاری که طول دادنش فقط زمان رو ازم می گرفت و نتیجه ی دیگه ای نداشت
.......................
خوب بود چون تونستم بفهمم عشق دو زار هم نمی ارزه و من باید یاد بگیرم که دوست داشتن خیلی چیز مزخرفیه

خوب بود چون سعی کردم تجربه هام رو بیشتر کنم و ادامه بدم زنده بودن رو
........................
دوست دارم سال هزار و سیصد و نود همه ی اون چیزهایی که هممون می خوایم اتفاق بیفته و سطح توقع ما از خوشبختی و خوشحالی همون قدر بالا بیاد که لیاقتش رو داریم نه اینکه ما قد خوشبختی های معمولی خودمون رو پایین بکشیم

دوست دارم همه سالم باشیم و خوشحال از هرچیزی که باید داشته باشیم و به دستش بیاریم

دوست دارم کنار خانواده و دوستای گلم آخر سال نود همه این قد افسرده و ساکت و مبهوت و گیج نباشیم

همه بدونیم که چی می خواییم و مطمئن باشیم راهی که داریم میریم ما رو به توقعاتمون می رسونه

واقعن آرزو می کنم که من و هم نسل هام دیگه اینقد گیج نزنیم و تکلیفمون با زندگیمون معلوم شه ، زندگی برامون بستری رو ایجاد کنه که راهمون رو درست بریم و دیگه مجبور به دور زدن و دوباره از سر رفتن نباشیم

آرزو می کنم همه باشیم توی رابطه هایی که دوستمون داشته باشن و دوستشون داشته باشیم ،

آرزو می کنم سالم باشیم و موفق و کنار هم

پیشاپیش نوروز زیبای ایرانی به هممون مبارک

No comments: