Thursday, July 08, 2010

باغچه حسین



بالاخره رفتیم به آخرین مراسم تولد بازی در هفته تولد و
پیش به سوی فرحزاد و باغچه حسین
ما بودیم و کیک و شیشلیک
البته یه سری عکس دیگه هست که دست ساناز جونمه به محض وصول به رویت ملت شریف ایران می رسد کلن خوب بود فقط در حال مرگ بر گشتیم از بس تناول کردیم انگار مجبور بودیم این قد بخوریم نه خداییش مجبور بودیم دیگه
مرسی از رفقا واسه این که این روزها با من بودن مرسی از ساناز ، پروشات ، مریم گلی و ساناز جدیدمون جای فابی و سارا و باقی رفقا هم کلی خالی بود
و به این ترتیب هفته تولد هم تموم شد و زندگی ادامه دارد
.............................
رفقایی که عکسها رو از اینجا نمی بینن برن اینجا ، اینجا و اینجا رویت کنن


2 comments:

مریم گلی شمکو said...

وای حنا جونی عجب شبی بود چقدر خوردیم اما حالا که غذاهارو دیدم تو دلم گفتم کاش بقیه شیشلیکمو آورده بودم خونمون میخوردم من که اصلنم شکمو نیستم

زودياك said...

درود

تبريــــــــــــــــــــــك.[گل]
ايشالله كه هميشه به خوبي و خوشي [آيكون حرف هاي تكراري]
عكس هاهم كه باز نشد [ناراحت]