Saturday, September 25, 2010

موزیک متن دنیای این روزهای من

دنیای این روزهای من خوشرنگ نیست اما خوب یا بد زندگی ادامه دارد
.........................
فک کن سلکشن گوشی ات به ترتیب اینها باشه و تو یه دم و نان استاپ گوششون کنی
گوگوش - ماه پیشونی
فریدون فروغی - تن تو
احسان خواجه امیری - تب تلخ
شادمهر عقیلی - سبب
داریوش - سراب رد پای تو
هاتف - روز بعد از رفتن تو
سیاوش قمیشی - تو بارون که رفتی
اندی- سرسپرده
مرجان - قصه خواب
رضا یزدانی - شمال
سیاوش قمیشی - فصل پاییزی من
هلن - وقتی تو نباشی
داریوش - من از تو
ستار - دلتنگی
رضا شیری - بزن زیر گریه
گوگوش - شب بی من بودنت خوش
شادمهر عقیلی - عادت
گوگوش - کوه
حسین بختیاری - نه دیگه این واسه ما دل نمیشه
اندی - دلتنگی
محسن نامجو - کاروان
ابی - نوازش
شهیار قنبری - دوستم داشته باش
شادمهر عقیلی - تقدیر
گوگوش - غریبه آشنا
هلن - تردید
شهرزاد سپانلو و فرامرز اصلانی - ما
اندی - قصر کاغذی
شاهکار بینش پژوه - کنارم بخواب
بنیامین - عاشقم کن
امید - اگر مانده بودی
سیاوش قمیشی - بی تو
مهرنوش - چشمات
زیبا شیرازی - کاش دنیا مال من بود

شما اگه بودید حالتون خوب بود ؟ من این سلشکن رو بی نهایت دوست دارم البته این بخشی از سلکشن ِ فعلن چهل تایی منه که اصلش توی کامپیوتره و قسمتی از به قول مریم داغان کننده هاش توی گوشی ام
، جمع کردن اینها برای من کار یکی دو روز نبوده یه قسمت اعظم این آهنگها متعلق به گوگوش و داریوش و قمیشی و اندی ( البته فقط اسلوهاش ) و زیبا شیرازیه ، هر چند بعضی آهنگها جدیدن اما قدیمی هاشم جزو بهترین فیوریت های منن ! با اونها روزها و روزها خاطره دارم و بدبختانه هر کدوم برای من هجوم خاطره است هرچی هست ، هست دیگه و دنیای این روزهای من این موزیک متنشه
موزیکی که زیاد هم حال خوبی نمیده اما من رو خوب می کنه برای همون چند ساعت که فرصت زندگی کردن رو پیدا می کنم

9 comments:

مریم گلی said...

این سلکشنت نابودم کرد رفیق فکرشو بکن جمعه شب تو اتوبان همت بعد از اون قرار مزخرف اینارو گوش دادم و داغون شدم رفتم پی کارم

Mental Stripes said...

يه سلكشن من پشنهاد ميكنم :
1- شكنجه گر - داريوش
2- محتاج - ابي
3- بي تو - سياوش قميشي
4- خودت خواستي - احسان خواجه اميري
5- هويت - علي لهراسبي
6- دلهره - بابك رهنما
7- دروغگو - سون باند
8- مرداب - گوگوش
9- هواي خانه - سياوش قميشي
10- دو راهي - محسن يگانه
11- زير حرفام ميزنم - محمد عليزاده
12- بعد رفتن تو - علي لهراسبي
13- كوه - علي لهراسبي
14- خاكستر - محسن چاوشي
15- مازيار فلاحي - بزار عاشقت بمونم
16- مازيار فلاحي - دوست دارم لبالب
17- خدا باهام بهم زده - محمد عليزاده

وسطاشونم يه سري آهنگ روحيه بخش بريز كه حال آدم رو نبره زير صفر من هميشه اينكار رو ميكنم . اما قسمت عمده اي از آهنگام ايناست

نویسنده یواشکی said...

محمد رضا جان سلکشن شما هم خوب داغونه ها البته گوگوش و قمیشی و احسان رو ماخودمون جدا براشون البوم سلکشن ساختیم یعنی مثلن بهترینهای گوگوش فک می کنی با چی شروع میشه با مرداب و بعد کوه بعد جاده و بعد دوماهی و الا آخر تا همین جدیده شب بی من بودنت خوش داغان میکنه این سلکشن های من خب البته ما کمتر از ترانه های خواننده های این وری گوش میدیم اما یه ترایی هم با سلکشن شما می کنیم ببینیم زنده می مونیم آهنگ روحیه بخش هم اصلن فراموش کن روحیه مون کجا بود الان !!

Mental Stripes said...

:)))))
اون آهنگاي روحيه بخش وسطش مثل آب قند براي مريض مي مونه
اما علي لهراسبي اين دو سه تا آهنگي كه گفتمش خيلي خوبه مخصوصآ هويت شعرهاش همه ماله روزبه بماني هست كه دو تا آْبوم آخر داريوش همه شعرهاش مال اونه . اينكه موزيك توي روحيه تاثيرگذاره شديد شكي درش نيست اما امتحان كن . خوبه . پاييزه خوبي داشته باشي :)) ما توي دو سال قبل با اين موزيكا خودمون رو نابود كرديم .

گنجشکک اشی مشی said...

دورود /

خداوکیلی عمری به گوشی من نمیرسید هیچکدومتون بس که مثل سالاد شیرازی همه چی توش قاطیه !
دختر جان یه ریزه به خودت حال برسان .
باور کن قاط زدن و دنده عقب رفتن و آه سرد کشیدن و خون به جگر کردن رو همه بلدن .
اونی که کمتر کسی میدونه که بلده و بلده اینه که چه جوری اون طرف صفحه رو بزاری و مطمئن نباشی که هر دو طرفش فقط درامه !
نه بعضی وقتها کمدی هم هست . بگردی پیداش میکنی . از دل همون وضعیت درام هم پیداش میکنی .


وقت خوش ././././././././././.

يك محمد said...

oh oh akharesh shizoferni migiri.

Anonymous said...

حال شما چطور است صلح
من Lutfi ، از مصر و من خوشحالم که لری Mdontekm شگفت انگیز و من آرزوی موفقیت به Daaima و بیشتر از آشنایی
lotfyabass@hotmail.com

Mental Stripes said...

چرا ديگه نمينويسي؟ ميشه بدونم؟

Last Pawn said...

فی الواقع انسانی خودشیفته هستی ... حالا می خای هر کی باش خودشیفته