Friday, January 12, 2007

برسد به دست آیتک خوب گمشده ام

دلم یه چراغ جادو می خواد چند وقته که بد جوری بهش احتیاج پیدا کردم
راستی از من خبری ندارید من کجام با اون پستهای طولانی
چرا دیگه قلمی کردن برام سخته نمی دونم یادِ تکه کلام بهترین دوست دورم افتادم که همیشه بالای نا مه اش
می نوشت سلام به حنای خوبِ گمشده ام
البته خودش مدتهاست که گم شده حالا من باید بگم کجایی آیتک خوب گمشده ام واقعن کجایی چرا نمی نویسی الان از مرداد ماه دیگه ازت خبری ندارم نه ایمیلی نه کامنتی نه هیچ چیزه دیگه ای از وقتی رفتی دورتر شدی دوست نداشتم هیچ وقت از هم دورشیم
آیتک گلم، یار دبستانی، دلم برات یه ذره است میدونم که حتی اینجا هم نمی آی اما من می نویسم برات شاید یه روز دیدی شاید هم هفته دیگه به خونه تون زنگ بزنم و شایدم هم همین شبها یه ایمیل طولانی برات بزنم
من و تو قصه ها داشتیم با هم یادته روزایی که همه غرق در دنیای گمشده ای بودن من وتو بیدارِ بیدار بودیم کاش هیچ وقت دبیرستان نمی رفتیم همه چی از دبیرستان شروع شد تو رفتی هنر بخونی و با سازت زندگی کنی من رفتم ادبیات
بخونم و با نوشته هام نفس بکشم
..................
نامه هامون یادته ،عین دو تا دیونه، ما ونک بودیم شما میدون توحید، اما هفته به هفته منتظره پستچی و نامه هامون بودیم، دانشگاه که از همه گند تر بود من حقوق خوندم و تو موسیقی دیگه حتی همدیگه رو نمی دیدیم از ترس اینکه دیگه همدیگه رو نشناسیم حتی دوست نداشتیم به یه دیدارِ کوچولو تن بدیم
تا این که رفتی مارکوپولوی من
به هر جا برسی حقته تو حقته که جاهای بلندی باشی
دلم برات تنگ شده با اون لُپ های نرمت
دلم برای مدرسه مجد تنگ شده
دلم برای کودکی از دست ر فته تنگ شده
میبینی به کجا رسیدم توی همین پست قبل ازخدا طلب بزرگی کردم اگه اینجا بودی می زدی توی سرم و می گفتی خره بمیر
اگه این تابستون بیای و من رو نبینی کشتمت گفته باشم
...............................................
دیدی چی شد اومدم یه کامنت خصوصی بذارم یهو این همه شد
خب خدا رو شکر هنوز زند ه ام
مینویسم پس هستم

2 comments:

Anonymous said...

امان از این دوستان قدیمی و گمشده
امان از اون نامه ها و دوستی ها
خوفی دوست جون؟

aitak said...

oomadam barat do kalame benevisam oon poste balato khoondam halam bad shod... zendegie be chefto bast..

anyway salam! bikhod midooni ke man inja nemiam. hameye nevshtehato az rooze avalesh ta alan khoondam khare. delam barat tang shode kheili. tabestoonam delam tang bood ama khodet kheili dargir boodi.
bale yade hame chiz bekheir, hameye nameha, hameye oon molaghataye fesghelie do saate khooneye ma vakhty mamanet mizashtet o bad miamad donbalet, yade lopaye ghermeze to, yade nameha ke kheili montazereshoon bodam o vakhty miresidan jaragheyee mishodan too zendegim. are bahat movafegham, ma fargh mikardim. ma kheili bidar boodim. daghighan bidar. bad vali engar yad gereftym ba gardeshe zendegi khab berim. roozaye jadoyee, doostyaye vagheyee. kheili vakhta delam lak mizane bare eltehabe oon roozaro , tazegie oon rooza.
hum! manam kheili az nashnakhtanet mitarsidam bade oon hame sal! vali shenakhtym na hata too ghalebaye jadidemoon.
vali benevis. bare manam mese ghadim benevis. va bimarefatye khodeto gardane baghye nandaz!
ye alam maaach barat mifrestam az in goosheye ajib gharibe donia ke hanooz ye baram barf nadide emsal! man barf mikham!
:*

Aitak