Tuesday, October 24, 2006

الجزیرةالعربیة


خب می بینم که عید شده و همتون خیلی خوش به حالتون شده خب اولن که عیدتون مبارک و دلتون شاد و ایشاالله هزار تا ماه رمضون دیگه رو هم ببینید
اما ما که نفهمیدیم این چه صیغه ای بود که در جزیره برای 4 روز رسمن بسته شد خب حتمن دلایلی داره که ذهن ناقص ما ساکنان جزیره از درکش قاصره حالا شاید نظر بر این بوده که بیایند و مثل همه کشورهای اسلامی درست و حسابی یه عید اسلامی رو جشن بگیرن خب بهر حال ما داعیه ای داریم و ید طولایی در این ماجرا پس نباید یه بام و دو هوا باشیم پس ما هم می آییم و یه 4 روز تعطیلی میذاریم تنگه تقویم مون از اون طرف خبر گذاری ساناز جون خبر داد که قراره پروژه راجع به کم کردن تعطیلات نوروز و تقلیل اون از 13 روز به 4 روز کم کم به منصه ظهور برسه انشاالله و تعالی
اگه میبیند دارم به زبان شیرین عربی می نویسم تعجبی نداره رفقا باید به تدریج عادت کنید که زبان مادری رو به فراموشی بسپرید و اصلن چه بهتر که یادتون بره ایرانی هستید آره این بهترین راه حله من که دارم برای خودم و جزیره ام یه آینده روشن میبینم که اصلن تا حالا تصورش هم نمی تونستید بکنید انصارنا
این جاست که باید گفت
فتبارک الله و احسن الخالقین
فی امان الله

2 comments:

Anonymous said...

حنا جون عیدت مبارک .امیدوارم که این تعطیلات حسابی بهتون خوش بگذره

sanaz said...

میشه از این عکس های ترسناک نذاری؟ تازه خبر نداری مگه: رئیس جمهور گفته که چون سه شنبه عید بوده و جمعه تعطیل پس بین التعطیلین بوده و یکی از روزنامه ها دیروز تیتر زده بود که چون از جمعه تعطیل است و جمعه بعد نیز. پس بین دو جمعه بین التعطیلین قرار است اعلام شود و هکذا.
نوار حسن و خانوم حنا یادته؟ یه جاش مامان حسن میگفت: تبارک الله احست الخالقین. مرغ تخم طلا پیدا شده. حالا اینم همون داستانه. بعد هم در راستای نظرت در مورد فونتم. دوستم خودم هم حالم به هم میخوره ازش. حالا باز عوضش کردم. ببین چطوره. یاد خانم معماری بخیر. اگه بود احتمالا یه جزیره برات میساخت سر تا پا عرب. بای بای. چقدر چرت و پرت گفتم خداااااااااا