Saturday, September 22, 2007

فریبندگی ملس مهر ماه

این بوی اول مهر است که مرا هنوز سر خوش می کند
چه خوب که هنوز خاطراتی هست که به آنها بلند بلند بخندم و از غنج زدن ته دلم حس امید را تجربه کنم
اینجا حال من خوب است
این را امروز از هوای دم دمای صبح جزیره فهمیدم از این همه خاطرات مدرسه که هنوز مهر نیامده مرا پر از اضطراب و حبس نفس در سینه ساخته است
چه خوب
حالا دیگر می شود فریاد زد که بدون عادتها هم زندگی ممکن است
عادت بودی نه ؟
اگر نبودی حالم امروز این همه خوب نبود
نکند دارم خودم را گول می زنم تا زندگی ادامه داشته باشد
شاید
اما اگر گول هم می زنم چه فریب خوردن ملسی است
که مرا از دام آن همه فریب خوردگی بیرون می کشد

7 comments:

Proshat said...

من مهر ماه رو دوست میدارم

Anonymous said...

ماه مهر همیشه با دلهره شروع می شه اما با دلخوشی تموم می شه

Anonymous said...

سلام حنا جان...عجیب با تو هم ذات پنداری میکنم.خدا بزرگه .زیاد غصه گذشته رو نخور .از بوی خوش پاییز لذت ببر از خس خش برگهای زرد زیر پاهات .از بارون های عاشقونش تو یه ظهر پاییزی.از بوی مداد و دفتر نو...ما خیلی چیزها برای لذت بردن داریم.غیراز اینه؟ و خیلی چیزای بهتر برا دل بستن.

زلال پرست said...

حنا جان زیاد سخت نگیر .ما خیلی چیزها برای لذت بردن داریم.بوی پاییز که بیاد برو تو عمقشو ببین چطوری همه دنیا زرد میشه و نارنجی .چطوربرگها زیر پاهات خش خش میکنن و بو مداد و دفتر نو چجوری حالی به حالیت میکنه... ماهمیشه چیزهای نو برای دل بستن جلوراهمون داریم.رفته ها هم فقط ازشون یه تجربه می مونه برای اینکه از جدید ها لذت بیشتری ببریم.غیر از اینه.توزندگیت همیشه جا برای اتفاق های نو بگذار.اینطوری نه به چیزی عادت میکنی نه ازش خسته میشی.

nana said...

خوشحالم که بهتری ! ادمیزاد به عادت نکردن هم عادت میکند ! خیالت راحت ! فقط باید جلوی هجوم ناگهانی حس های ضد ونقیض دووم بیاری دختر!

مواظب خودت باش

آلوچه خانوم . آناهیتا

Anonymous said...

salam.mahkomimi ke ba lezat o bi lezat zendegimon begzare be ebarati nasle ma ye nasle sokhte ast .pas behtare mesle kheiliha khodemono bezanim be bikhali.

dar zemn ghashang minevisi.

Anonymous said...

salam doost joon, man bargashtam va khoshhalam ke mibinam halet behtare.